Skip to content
✓ Fri fragt v. køb for 599,-
Levering 1 - 4 dage
✓Afsendelse 1-2 hverdage - ✓ Fri fragt til pakkeshop v. køb for 599,- ✓ 30 dages fuld returret - ✓ Personlig vejledning Hudpleje og makeup - Find dine favoritter her
0
Your cart is empty. Go to Shop
Hudpleje med omtanke - skønne mærker - Find dine favoritter her
Cart
Your cart is empty. Go to Shop
Menu

Retur og returnering

Retur

Retur og Returnering

Vores refusions- og returneringspolitik varer 14 dage. Hvis der er gået 14 dage siden dit køb, kan vi ikke tilbyde dig fuld refusion eller ombytning. For at være berettiget til returnering skal din vare være ubrugt og i samme stand, som du modtog den. Det skal også være i den originale emballage.

Vi bytter gerne:
Varer i op til 14 dage efter købsdato.

Hvor lang tid går der, før jeg får mine penge retur?

Retur og Returnering – Når varen er kommet retur til vores lager, kan du forvente en behandlingstid på 5-15 hverdage fra at den er færdigbehandlet. 

Ønsker du pengene retur, så kan der gå op til 2-4 hverdage fra den dag vi har lavet krediteringen, til pengene vil være retur hos dig.

I visse tilfælde, kan det tage længere tid, afhængig af betalingskort og bank. Dette er desværre ikke noget vi selv styrer.

Der er visse situationer, hvor der kun ydes delvise refusioner:

  • Hvis varen  ikke er  i sin originale stand, er beskadiget eller mangler dele af årsager, der ikke skyldes vores fejl.
  • Hvis varen viser tegn på tydelig brug.
  • Enhver vare, der returneres mere end 14 dage efter levering. 

Retur og Returnering – Blivskøn.dk accepterer kun returnering, refundering eller erstatter varer, som oprindeligt er købt hos www.blivskøn.dk

Hvis du ikke er hjemme, når pakken bliver leveret, skal du afhente din pakke på posthuset eller nærliggende postdepot. Afhentes din pakke ikke på posthuset, eller i en  pakkeshop eller postdepot inden 14 dage, bliver pakken sendt retur til os. Omkostningen på 100 kr. herved tilfalder dig som kunde. Ønsker du din pakke fremsendt igen bedes du venligst kontakte os. 

Refusion

Når din returnering er modtaget og inspiceret, sender vi dig en e-mail for at informere dig om, at vi har modtaget din returnerede vare. Vi vil også give dig besked om godkendelse eller afvisning af din refusion.

Sen eller manglende refusioner

Hvis du ikke har modtaget en refusion endnu, skal du først tjekke din bankkonto igen.

Kontakt derefter din bank. Der går ofte en vis behandlingstid, før en refusion bogføres.

Hvis du har gjort alt dette, og du stadig ikke har modtaget din refusion endnu, bedes du kontakte os.

Udsalgsvarer

Kun varer til almindelig pris kan refunderes. Udsalgsvarer kan ikke refunderes.

Bytte

Vi udskifter kun varer, hvis de er defekte eller beskadigede. Hvis du har brug for at bytte den til den samme vare, skal du sende os en e-mail på kundeserviceblivskøn@gmail.dk og sende din vare til: Skrænten 18, 4160 Herlufmagle.

Gaver

Hvis varen blev markeret som en gave, da den blev købt og sendt direkte til dig, vil du modtage en gavekredit på værdien af din returnering. Når den returnerede vare er modtaget, vil et gavekort blive sendt til dig. Hvis varen ikke var markeret som en gave, da den blev købt, eller gavegiveren fik sendt ordren til sig selv for at give til dig senere, sender vi en refusion til gavegiveren, og de vil finde ud af din returnering.

Forsendelsesomkostninger

For at returnere dit produkt, skal du sende dit produkt til: Skrænten 18, 4160 Herlufmagle

Du er ansvarlig for at betale dine egne forsendelsesomkostninger for at returnere din vare. Forsendelsesomkostninger kan ikke refunderes. Hvis du modtager en refusion, vil omkostningerne ved returforsendelse blive trukket fra din refusion. Afhængigt af hvor du bor, kan den tid, det kan tage for dit ombyttede produkt at nå dig, variere. Hvis du returnerer dyrere varer, kan du overveje at bruge en sporbar forsendelsesservice eller købe forsendelsesforsikring. Vi garanterer ikke, at vi modtager din returnerede vare.

Generelt

I overensstemmelse med købelovens regler har du som forbruger 24 mdr. reklamationsret. Varer med begrænset levetid er ikke omfattet af de 24 mdr. reklamationsret, men begrænset til den holdbarhedsperiode, der er sædvanlig for den pågældende vare.

Har du brug for hjælp?

Kontakt os på kundeserviceblivskoen@gmail.com for spørgsmål vedrørende refusion og returnering.

Reklamationsret

Reklamation

Hvis du opdager en fejl eller mangel på dit produkt, skal du snarest muligt og indenfor rimelig tid kontakte os. Reklamationen skal altid rettes til kundeservice.

Det er vigtigt, at du har din kvittering/fakturakopi, når du reklamerer.

Når du kontakter kundeservice og indberette fejlen, har vi brug for ordrenummer, fejlbeskrivelse samt billede eller video af fejlen for at vi kan hjælpe dig. 

Lider varen af en fejl eller mangel, vil vi sørge for at  foretage en omlevering, hvis dette ikke medfører uforholdsmæssige omkostninger for butikken.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen. Du skal reklamere i “rimelig tid” efter du har opdaget manglen/fejlen. Blivskøn.dk vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelsesretten sendes til:
Blivskøn.dk
Dadevej 21
4171 Glumsø

Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav.

Hvor dækker reklamationsretten ikke?

Der kan være tilfælde, hvor fejlen eller manglen ikke er dækket af reklamationsretten.

Du skal være opmærksom på, at der ikke er tale om en fejl eller mangel, hvis fejlen fx skyldes slitage, ukorrekt brug (fx i strid med brugsvejledningen) eller ydre påvirkninger (fx lynnedslag, tab, slag, væske eller fugt). I disse tilfælde skal du selv afholde omkostningerne i forbindelse med undersøgelse af produktet samt en eventuel reparation.

Undersøgelsespligt og mangler

Når du modtager det købte, skal du straks foretage en undersøgelse af det købte, herunder nøje efterse det leverede for at konstatere, om det har fejl eller mangler.