Levering – Tak for din interesse i vores varer på www.blivskøn.dk Læs herunder, hvordan du nemt og billigt kan få leveret din bestilling.
Levering: Disse salgs- og leveringsbetingelser er gældende for køb af varer på Blivskøn.dk til levering i Danmark, dog ikke Grønland og Færøerne.
Vi sender enten til en nærliggende pakkeshop eller helt til døren gennem en hjemmelevering. Vores leveringsmetoder er tilgængelige med enten DAO eller postnord.
Fragtpriser:
Pakkeshop: 49 kr.
Køber du for over 599,- DKK er der gratis fragt til en Pakkeshop! Ved køb under 599,-kr. tillægges der fragt til ordrens totalbeløb.
Leveringstiden
Leveringstiden er 1-4 hverdage fra afsendelse af pakken. Det kan i meget travle perioder tage en ekstra hverdag, såsom Black Friday og december. Ordrer der er lagt på via Blivskøn.dk på helligdage og i weekenden vil blive behandlet den førstkommende hverdag.
I det tilfælde hvor der bestilles både lagervare (1-2 hverdage) og en eventuelt bestillingsvarer (2-6 hverdage) så forbeholder Blivskøn.dk sig ret til at levere ordren samlet.
Track min pakke
Du modtager en e-mail med et sporingslink, når pakken er sendt.
Har du ikke modtaget en sporingslink, kan mail være havnet i spam eller “promoveringer” i Gmail. Har du stadig ikke modtaget en e-mail, så kan du have kommet til at stave e-mailen forkert. I dette tilfælde bør du sende os en mail på kundeserviceblivskoen@gmail.com
Ændring eller fortrydelse af igangværende ordre
Du kan desværre ikke ændre eller stoppe din igangværende ordre, efter din ordre er godkendt og bekræftet af Blivskøn.dk
Når din ordre er bekræftet, er den allerede sendt videre til Blivskøn.dk lager til pakning, og ordrebeløbet er reserveret til betaling. Af sikkerhedsmæssige årsager kan vi heller ikke tilføje produkter til en eksisterende ordre – det er en ekstra sikkerhed for at beskytte dig.
Du kan selvfølgelig altid benytte din fortrydelsesret, senest 14 dage efter du har modtaget din pakke, og returnere de varer du har fortrudt, se herunder for betingelser.
DER TAGES FORBEHOLD FOR TRYKFEJL, PRISÆNDRINGER OG LAGERSTYRINGSFEJL.
Hvis ovenstående berører din ordre, vil vi give dig besked med det samme.
Generelt anbefaler vi, at du lægger din ordre så snart du har besluttet dig, for på den måde at ”sikre dig din plads i køen” og få leveret så hurtigt som muligt.
Kvittering for modtagelse af bestilling og ordrebekræftelse
Når du har bestilt en vare hos os, modtager du en kvittering for vores modtagelse af din bestilling. Der er imidlertid først indgået en bindende købsaftale, når du har modtaget en ordrebekræftelse fra os
Ændre leveringsadressen ?
Ønsker du at ændre leveringsadressen, bedes du kontakte os hurtigst muligt inden pakken sendes.
Ved at sende os en e-mail, er der en forsinkelse, før vi læser e-mailen og registrerer dine nye oplysningerne. Vi anbefaler, at du ringer til os.
Levering udland
Vi sender i øjeblikket kun til Danmark.
Skal jeg betale told-afgifter?
Nej, der er ingen ekstra afgifter. Blivskøn.dk er en danskejet shop.
Min pakke er beskadiget ved modtagelsen
Ved synlige skader på pakken skal du reklamere til vores leveringsmetoder – Dao/GLS – kundeservice indenfor 24 timer. Ved skjult skade skal du reklamere til Blivskøn.dk kundeservice hurtigst muligt eller senest inden 5 døgn pr. telefon 40 82 07 46 eller mail kundeserviceblivskoen@gmail.com
Eventuelle transportskader – husk at tjekke inden 5 dage
Køber er ved modtagelse af varen pligtig til straks at undersøge denne med henblik på at konstatere, hvorvidt den leverede vare er i overensstemmelse med det bestilte. Eventuelle transportskader skal meddeles Blivskøn.dk skriftligt inden 5 dage fra varens modtagelse.
Ved anmeldelse af fragtskade, er det meget vigtigt at vi får billeddokumentation af skaden.
Uafhentede varer
Uafhentede varer der returneres fra pakkeshops, vil blive opkrævet 100,- i forsendelses- og administrationsgebyr.